Az Ipari Expo ötletgazdája az Ipari Marketing. Cégünk kiemelt tevékenysége, hogy a KKV szegmensbe sorolható ipari gyártók és a mérnöki szektor kiszervezett marketing divíziójaként funkcionáljon.
Az eddigi praxisunk során számtalanszor voltunk abban a helyzetben, hogy ügyfeleinknek releváns portálokat, blogokat kellett felhajtanunk, hisz minden modern digitális stratégiának része, hogy elrugaszkodunk a saját weboldalunktól és igyekszünk betekintést nyújtani egy független médiumnak, aki tartalmat ír rólunk külső szemmel.
A jelen magyar piacon sajnos nagyon kevés az olyan lehetőség, ahol érdemes megjelenést vásárolni.
Szerencsére az előző mondatot helytelenül fogalmaztam meg. Végül úgy döntöttem megtartom, hisz tökéletesen tükrözi a KKV szektor döntéshozóinak vágyait. A fenti mondat azt feltételezi, hogy a cégünknél már kialakítottunk egy professzionális arculatot, gondoskodtunk a weboldalunkon a szakértői tartalomról, a zökkenőmentes vásárlási élményről, a termékskálánk professzionálisan lett kialakítva és a beérkező árajánlatokat rendszer szinten kezeljük.
Valóban, ha ezeken az építőköveken túlléptünk, érdemes megjelenést vásárolni.
Tapasztalatunk szerint viszont, az ipari gyártók többsége nem érte el a fentebb felsorolt marketing mérföldköveket, így mi fogunk extra munkát végezni az eredmény érdekében, ami egyáltalán nincs ellenünkre. Víziónk az, hogy a hozzánk forduló ipari gyártók nem csak – egy hiánypótló – megjelenési helyet kapnak, hanem tartalmi stratégiát, márkaépítési tanácsokat és hirdetési keret kezelést is, mely valóban kiaknázza a megjelenítési helyben lévő potenciált.